سئو

طراحی سایت

طراحی قالب

هاست

میزبانی وب
بهینه سازی

خرید هاست وردپرس

هاست ایران و خارج وردپرس

خرید هاست پربازدید

هاست پربازدید فرانسه و آلمان

فیلم آموزشی

آموزش سئو و بهینه سازی

موقعیت شما :
صفحه اصلی » تی اس تی پلن » همایش و سمینار و کنفرانس تی اس تی پلن
شبکات اجتماعی ما
کانال تلگرام تی اس تی پلن کانال اینستاگرام تی اس تی پلن

همایش و سمینار و کنفرانس تی اس تی پلن

همایش و سمینار و کنفرانس تی اس تی پلن

همایش بین المللی فضای مجازی پاک در تهران

محل اجلاس همایش : تهران ، وزارت کشور

“حضور مدیریت تی اس تی پلن در همایش بین المللی فضای مجازی پاک”

جهت دانلود زمان بندی برنامه های همایش کلیک کنید

تی اس تی پلن

همایش و سمینار و کنفرانس تی اس تی پلن

رسول جلیلی، حفظ، تحکیم و صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی، دکترین فضای مجازی پاک و افق های آینده، فناوری های سلامت فضای مجازی، آسیب های فضای مجازی و نحوه تأمین سلامت فضای مجازی را از جمله محورهای این همایش اعلام کرد.

وی اظهار کرد:امر به معروف، نهی از منکر و قول سدید در فضای مجازی، نقش رسانه ها، اپراتورهای مخابراتی، سمن ها، صنعت و مردم در سلامت فضای مجازی، اوقات فراغت، تفریح و سرگرمی مجازی پاک و نیز راه حل های جهانی و بین المللی به کاربرده شده در تأمین سلامت فضای مجازی از دیگر محورهای این همایش است.

جلیلی بیان کرد:این همایش در راستای بومی سازی ابزارهای فضای مجازی کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی و ایجاد جریان مناسب تعاملی برای فضای مجازی پاک به عنوان دغدغه جامعه و ارائه راهکارهای ایجابی برای حل مسائل فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه گفتمان پیرامون اینترنت پاک در کشور ضعیف و مظلوم واقع شده است افزود: ضروری است این بحث، مورد آسیب شناسی کارشناسانه قرار گیرد، چرا که در زمینه مواجه با چالش های حاشیه ای فضای مجازی در ایران دیر اقدام شده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در کشور اظهار کرد:مولفه های فضای مجاری همه زندگی افراد از کسب کار تا آلودگی هوا و آموزش تا سیستم های خدماتی را در بر می گیرد، لذا باید برنامه ریزی جدید دراین زمینه صورت گیرد.

جلیلی توسعه فضای مجازی، افزایش محتوا و پالایش را از مهمترین اقدامات در فضای مجازی اعلام کرد و گفت:با کمبود محتوای همخوان با ارزش های دینی و ملی در این فضا مواجه هستیم که باید فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد.

وی اظهار کرد: ۱۸ مقاله در حوزه فضای مجازی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۵ مقاله برتر به صورت سخنرانی دز زمینه فناوری اطلاعات و امنیت ارائه می شود .

در این همایش یک روزه که در سالن همایش وزارت کشور درحال برگزاری است، به موضوعاتی مانند حیات طیبه در فضای مجازی، سلامت فضای مجازی، فضای مجازی سالم و مفید و ایمن در جمهوری اسلامی و حریم خصوصی در فضای مجازی پاک به آن پرداخته می شود.

 

آیت الله جوادی آملی، در پیامی به همایش بین المللی فضای مجازی پاک، غیرت را از برجسته ترین اوصاف انسانی برشمرده و گفته است: انسان غیور نه در حریم دیگران دخالت می کند و نه به دیگران اجازه دخالت به حریم خود را می دهد.

در بخش دیگری از پیام آیت الله جوادی آملی به همایش بین المللی فضای مجازی پاک با تاکید بر این که نکته اساسی این همایش؛ فضای فرهنگ، فکر و اندیشه است؛ آمده است:

فضای مجازی را با تطهیر امنیتی نمی شود پاک کرد و باید طهارت مجازی شود. آیت الله جوادی آملی همچنین در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: مردم نگهبان نظامند و ستون، مردم هستند، بنابراین اگر بخواهیم فضای مجازی پاک داشته باشیم باید مردم را باور کنیم که ستون این نظامند. آیت الله جوادی آملی همچنین در این پیام خاطر نشان کرده است: باید بکوشیم در فضای آسمانی و زمین جز حق نگوییم و برای داشتن «فضای پاک»، «جامعه پاک» و «فضای مجازی پاک» باید مردم را به عنوان ستون اصلی جامعه باور کنیم.

تصاویر از همایش بین المللی جامعه مجازی پاک

 

همایش بین المللی جامعه مجازی پاک

همایش بین المللی جامعه مجازی پاک

برچسب ها :
اشتراک گذاری :

Rss Lenzor Cloob Facenama Instagram Aparat Twitter Facebook Googleplus
بیوگرافی نویسنده مهندس شکوهی نیا :

دیدگاه شما در مورد این مطلب چیست :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.