سئو

طراحی سایت

طراحی قالب

هاست

میزبانی وب
بهینه سازی

خرید هاست وردپرس

هاست ایران و خارج وردپرس

خرید هاست پربازدید

هاست پربازدید فرانسه و آلمان

فیلم آموزشی

آموزش سئو و بهینه سازی

موقعیت شما :
صفحه اصلی » تی اس تی پلن » قوانین و مقررات تی اس تی پلن
شبکات اجتماعی ما
کانال تلگرام تی اس تی پلن کانال اینستاگرام تی اس تی پلن

قوانین و مقررات تی اس تی پلن

قوانین و مقررات تی اس تی پلن

قوانین و مقررات مؤسسه فنی و مهندسی تی اس تی پلن به شرح زیر می باشد ، توجه داشته باشید در صورت همکاری با این مؤسسه شما ملزم به رعایت تمامی قوانین و مقررات می باشید . تمامی فایل های قرارداد در پورتال تی اس تی پلن در بخش مربوطه موجود می باشد می توانید دانلود نمایید .

• قوانین و مقررات پروژه های طراحی وب

پروژه های طراحی وب از قوانین ذکر شده در قرارداد ضمیمه شده در پورتال سفارشات تبعیت میکند . جهت دانلود قرارداد به پورتال تی اس تی پلن مراجعه نمایید .

• قوانین و مقررات پروژه های سئو

۱ • هزینه ی اعلام شده برای سایت شما از سوی واحد آنالیز به صورت دقیق محاسبه شده و تعیین می گرددو به صورت کامل قبل از شروع پروژه از مشتری دریافت میگردد بنابر این درخواست تخفیف و یا تقسیط نفرمایید .

۲ • وجه پرداختی توسط شما تحت هیچ شرایطی بعد از شروع کاربه علت برگشت ناپذیر بودن اقدامات عودت داده نمیشود .

۳ • پشتیبانی سایت تی اس تی پلن از ابتدای شروع قرارداد تا اتمام قرارداد ۲۴ ساعته سایت شما را درزیر نظر داشته و تمامی مراحل روند را چک می نماید و هرگونه مشکل و نقص ها را برطرف می نماید.

۴ • کپی رایت یا لینک سایت تی اس تی پلن باید تا زمانی که از سرویس های ما استفاده می کنید در قسمت فوتر ( Footer ) سایت شما نمایش داده شود توجه داشته باشیدکه درصورت حذف کپی رایت ویا لینک ما پشتیبانی قطع شده و هیچگونه پشتیبانی از سوی سایت تی اس تی پلن در یافت نخواهید نمود. ( برای پشتیبانی دوباره مبلغی به عنوان جریمه در نظرگرفته خواهد شد) .

۵ • تهیه ی لینک ، بک لینک ، تبلیغات درسایت های دیگر بر عهده ی مشتری می باشدبرای مشاوره گیری نسبت به خرید بک لینک بایستی از پرتال سایت تی اس تی پلن شرایط را از مجری پروژه درخواست نمایید.

۶ • پیاده سازی سئو و بهینه سازی سایت شما تنها با اختیارداشتن هاست ، داشتن مدیریت سیستم مانند وردپرس یا جوملا ، ودرچت روم پنل مدیریتی که به فایل ها دسترسی دارد قابل انجام می باشد.

۷ • تی اس تی پلن تنها متوجه سایت ها و وبلاگ هایی میشود که فعالیت آن ها مجاز و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و سایت هایی که مطابق با قوانین هستند موردبرسی قرارمی گیرند. ( از خدمت رسانی به سایت ها و وبلاگ هایی که فعالیت آن ها غیر مجاز می باشد معذوریم ) .

۸ • سئو و بهینه سازی که سایت تی اس تی پلن ارائه میدهد در یک بازه زمانی ۱۵ روزه الی ۶ ماه صورت می گیرد و از مشتری گرامی خواهشمندیم در تمامی مراحل صبوری خود را حفظ نماید .

۹ • بعداز تکمیل و تحویل سایت اگر به علتی از قبیل دستکاری مدیریت سایت و یا گروه های دیگر باعث افت سایت شود تی اس تی پلن هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستکاری شما نداشته واین دستکاری بصورت سند حفظ خواهدشدودرصورت نیازبه مراکزقانونی تحویل داده می شود.

۱۰ • تعویض استایل سایت و یا قالب چت روم بایستی قبل از سئوسازی انجام گیرد اگر به هر علتی بدون هماهنگی با متخصص سئوسازی قالب تعویض گردد و اقدامات تغییر یابد تی اس تی پلن موظف به حل مشکل شما نخواهد بود در صورت حل مشکلات هزینه جداگانه دریافت خواهد شد.

۱۱ • رعایت ادب و احترام در تمامی مراحل کار الزامیست درصورت عدم آن موجب جریمه سایت خواهد شد.

۱۲ • تحویل برگه قرارداد الزامی بوده و در صورت ارسال ننمودن مدیریت سایت تی اس تی پلن هیچ مسئولیتی در قبال درخواست شما ندارد.

خواهشمندیم قبل از هرگونه اقدام به همکاری با سایت تی اس تی پلن تمامی بند های قوانین سایت را با دقت مطالعه نمایید.

با احترام

مدیریت سایت تی اس تی پلن

برچسب ها :
اشتراک گذاری :

Rss Lenzor Cloob Facenama Instagram Aparat Twitter Facebook Googleplus
بیوگرافی نویسنده مهندس شکوهی نیا :

دیدگاه شما در مورد این مطلب چیست :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.