سئو

طراحی سایت

طراحی قالب

هاست

میزبانی وب
بهینه سازی

خرید هاست وردپرس

هاست ایران و خارج وردپرس

خرید هاست پربازدید

هاست پربازدید فرانسه و آلمان

فیلم آموزشی

آموزش سئو و بهینه سازی

موقعیت شما :
صفحه اصلی » تی اس تی پلن » سرور اختصاصی
شبکات اجتماعی ما
کانال تلگرام تی اس تی پلن کانال اینستاگرام تی اس تی پلن

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی

سرور

سرور نوعی کامپیوتر است با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتر که بر خلاف کامپیوتر همیشه باید روشن و به اینترنت متصل باشد .

مدیریت سرور به دلیل حساسیت آن باید توسط افراد متخصص انجام شود تا برای سایت هایی که روی آن قرار دارند مشکلاتی چه از نظر کیفیتی و چه از نظر امنیتی ایجاد نشود .

سرور ها دو نوع هستند :

  • اشتراکی یا عمومی
  • اختصاصی

 

سرورهای اشتراکی یا عمومی

در سرور های اشتراکی یا عمومی چندین سایت از امکانات یک سرور استفاده می کنند که تمامی سخت افزار و نرم افزارهای آن قبلاً توسط شرکت ارائه دهنده ( تی اس تی پلن ) نصب شده است و به صورت اشتراکی با سایتهای دیگر می توانند از این امکانات استفاده نمایند .

سرورهای اختصاصی

سازمانها ، مؤسسات بزرگ و همچنین شرکتهایی که امنیت وب سایتهایشان بسیار مهم و حیاتی است و از حساسیت بالایی برخوردار است و از سوی دیگر می خواهند سرعت ، ترافیک و کنترل بیشتر و بهتری بر روی فضای خود داشته باشند ، برای تهیه یک سرور اختصاصی اقدام می کنند . سرور اختصاصی به آنها این امکان را می دهد که بر اساس نیاز و برنامه خود از امکانات متنوعی مانند آزادی در نصب نرم افزار های دلخواه ، استفاده از فضای وب به میزان مورد نیاز بدون در نظر گرفتن محدودیتی که در سرورهای اشتراکی وجود دارد و از همه مهمتر آزادی در مدیریت محتوای سرور ، استفاده نمایند .

از آنجائیکه مدیریت کامل سرور به عهده خودشان است ، از نظر امنیت و داشتن مرکز داده های امن ، مطمئن خواهند بود و به دلیل ترافیک کم ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند .

حال که آشنایی اجمالی با این سرویس حاصل شد ، نسبت به پاسخ به سوال “ چرا سرور اختصاصی تهیه کنیم ؟ ” پاسخ می دهیم :

 

امکان رشد :

VDS ها قابلیت ارتقای سریع و مقرون به صرفه ای دارند و بدون نیاز به خرید و تغییر در سخت افزار ، قابل ارتقا هستند.

 

مدیریت هزینه :

انتخاب سرور اختصاصی در شرکتهای کوچک و متوسط رو به رشد ممکن است که اقتصادی نباشد و به همین دلیل انتخاب VDS در عین اقتصادی بودن کاملا تمامی دسترسی های مورد نیاز را به شرکت های رو به رشد ارائه می دهد .

همچنین در خرید برخی لایسنس ها نیز نسخه VDS قیمتی به مراتب پایین تر از نسخه اصلی آن دارد .

 

امنیت :

هنگامی که شما از VDS در سازمان خود استفاده می کنید ، به دلیل عدم اشتراک منابع شما با دیگر کاربران ریسک امنیتی شما کاملا پایین تر است و همچنین با توجه به نیازهای شرکت خود می توانید Firewall سرور خود را کاملا بهینه و سفارشی نمایید تا از حداکثر امنیت بهرمند شوید .

( به طور مثال می توانید فقط به IP های شرکت خود این اجازه را بدهید که به ایمیل شما دسترسی داشته باشند . )

 

قدرت کنترل بالاتر :

در VDS شما با توجه به دسترسی بالاتر به منابع می توانید به طور کامل بهینه سازی و سفارشی سازی انجام دهید و همچنین با ورود به بخش Admin سرور خود ، تنظیمات سرور خود را بهینه نمایید .

 

پشتیبانی بهتر به کاربران :

با توجه به دسترسی های بیشتر در VDS شما می توانید به راحتی نسبت به تغییر و پشتیبانی کاربران خود اقدام نمایید و با توجه به نیاز هر کاربر می توانید سرویس خود را برای هر کاربر در شرکت / شبکه خود سفارشی نمایید .

 

 

برچسب ها :
اشتراک گذاری :

Rss Lenzor Cloob Facenama Instagram Aparat Twitter Facebook Googleplus
بیوگرافی نویسنده مهندس شکوهی نیا :

دیدگاه شما در مورد این مطلب چیست :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.