سئو

طراحی سایت

طراحی قالب

هاست

میزبانی وب
بهینه سازی

خرید هاست وردپرس

هاست ایران و خارج وردپرس

خرید هاست پربازدید

هاست پربازدید فرانسه و آلمان

فیلم آموزشی

آموزش سئو و بهینه سازی

موقعیت شما :
صفحه اصلی » تی اس تی پلن » طراحی سایت شرکتی
شبکات اجتماعی ما
کانال تلگرام تی اس تی پلن کانال اینستاگرام تی اس تی پلن

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

در دنیای جدید حضور پر رنگ در فضای مجازی و تجارت الکترونیک و داشتن یک سایت حرفه ای از ملزومات رقابت جهانی می باشد . بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های ملی و بین المللی شد . ضمن اینکه دارا بودن یک سایت حرفه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت فشرده است . بنابراین سوالاتی برای ما ایجاد می شود ، سوالاتی از قبیل اینکه یک سایت حرفه ای به چه معناست و چه چیزی باعث شده است که با سایر سایت ها متفاوت باشد . طراحی وبسایت حرفه ای چه هدفی را دنبال می کند و چه ویژگی هایی دارد و چه امکاناتی را می تواند در اختیار صاحب سایت بگذارد . نیز سئو و بهینه سازی در این گونه سایت ها به چه نحوی است و در طراحی سایت های حرفه ای چه نکات و مطالبی را باید مد نظر قرار بدهیم . مؤسسه فنی و مهندسی تی اس تی پلن در این نوشته قصد دارد جواب این سوالات را برای شما عزیزان مشخص کند و اقداماتی که در پروژات انجام می دهد را بازگو نماید .

سرعت و بازدهی وب سایت

هم راستای افزایش سرعت اینترنت اهمیت سرعت بارگزاری صفحات سایت همچنان از اولویت های اصلی کاربران اینترنت محسوب میگردد . در استانداردهای طراحی گروه فناوری اطلاعات تی اس تی پلن هر چه تکنولوژی پیشرفت بیشتری میکند زمان ارزشمندتر میشود و تلاش می کنیم سایت هایی با حداکثر بهینگی فنی و محتوایی طراحی نماییم .

توسعه وب سایت

بر اساس استانداردهای طراحی در گروه فناوری اطلاعات تی اس تی پلن باید بتوان به ساده ترین روش ممکن امکانات جدید را با توجه به سرعت رشد تکنولوژی به سایت اضافه نمود . توسعه وب سایت باید کم هزینه ، مستمر و دائمی باشد . تا بتواند باعث رشد هرچه بیشتر و سریعتر تجارت شما گردد .

تجربه کاربری

آنچه وب سایت را ازدیگر رسانه ها متمایز میکند ، تعاملی است دو طرفه که با ارائه اطلاعات از جانب شما به کاربران و بالعکس حاصل می گردد . این تعامل شما را منحصر به فرد نشان داده و سبب افزایش نرخ مشارکت عمومی با برند شما می شود . گروه فناوری اطلاعات تی اس تی پلن برای برقراری این تعامل به شکل اصولی و صحیح بین شما و مشتریانتان کمک می کند .

طراحی اختصاصی

در دنیای امروز و در هر فعالیت اقتصادی ، اگر وجه تمایزی با رقبا وجود نداشته باشد مسیر موفقیت ، مسیری دشوار و طولانی خواهد بود . طراحی وب سایت اختصاصی و منحصر به فرد می تواند نقطه آغاز تحولی بزرگ در کسب و کار شما باشد .

خلاقیت در اجرا

به کار بردن خلاقیت مانع از رعایت استانداردها و اصول پایه ای تعریف شده در طراحی وب سایت نمی شود و در محدودیت ها و استانداردهاست که این مرکز فناوری خلاقیت خلق می کند .

طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا )

دسترسی عمومی از امتیازات یک سایت خوب است ، امروزه بیشتر افراد از تلفن های هوشمند برای وب گردی استفاده میکنند . دیدن طراحی وب سایت با ظاهری آراسته و مرتب با هر ابزاری که کاربر استفاده می کند اهمیت ویژه ای دارد . ابزارهای مختلف بسترهای متفاوتی برای بروز خلاقیت دارد که برای ارائه بهترین طراحی سایت ،حداکثر بهره را از آنها می برد.

طراحی خلاقانه

خلاقیت ، تفاوت و جذابیت سازندگان چرخه موفقیت هستند به گونه ای که شما با خلاقیت ، متفاوت خواهید بود و به واسطه این تفاوت و تمایز جذاب دیده می شوید پس جذابیت است که طراحی وب سایت شما را موفق و در نتیجه ماندگار خواهد کرد .

هزینه طراحی وبسایت

هزینه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، این هزینه ها معمولا پس از جلسات آنالیز و زمابندی اجرایی شدن سفارش کارفرما ، بصورت دقیق محاسبه خواهد شد . در ادامه تفکیک هزینه های طراحی وبسایت را بصورت اجمالی مرور خواهیم نمود :

  • هزینه دامنه : این هزینه بصورت سالیانه خواهد بود ، که هزینه نسبت به دامنه انتخابی شما متفاوت می باشد .
  • هزینه هاست : این هزینه با توجه به میزان فضا و پهنای باند و میزان بازدید همزمان مورد نیاز سایت شما برآورد خواهد شد .
  • هزینه راه اندازی و طراحی سایت ( برنامه نویسی ) : عمده هزینه طراحی سایت در واقع مربوط به این بخش خواهد بود ، چرا که امری تخصصی بوده و اجرای آن توسط متخصص طراحی وب صورت خواهد پذیرفت ، هزینه طراحی سایت با توجه به گستردگی امکانات مورد نیاز کارفرما و طول زمان پیاده سازی سایت برآورد خواهد شد .

دلایل راه اندازی وب سایت

• فعالیت شبانه روزی وب سایت معادل با یک کارمند تمام ساعت شبانه روزی

• برتر بودن در رقابت به علت داشتن وب سایت و متمایز بودن از رقیب کسب و کار خود

• معرفی برند یا کالا فروشگاه خود در سطح گسترده

• معرفی سایت شما از طرف گوگل به مشتریانش

• تقریبا هفتاد درصد مردم از اینترنت استفاده میکنند

• سایت محلی یا منطقه ای نیست ، بلکه جهانی است .

برچسب ها :
اشتراک گذاری :

Rss Lenzor Cloob Facenama Instagram Aparat Twitter Facebook Googleplus
بیوگرافی نویسنده مهندس شکوهی نیا :

دیدگاه شما در مورد این مطلب چیست :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.