سئو

طراحی سایت

طراحی قالب

هاست

میزبانی وب
بهینه سازی

خرید هاست وردپرس

هاست ایران و خارج وردپرس

خرید هاست پربازدید

هاست پربازدید فرانسه و آلمان

فیلم آموزشی

آموزش سئو و بهینه سازی

موقعیت شما :
صفحه اصلی » تی اس تی پلن » طراحی شبکه اجتماعی
شبکات اجتماعی ما
کانال تلگرام تی اس تی پلن کانال اینستاگرام تی اس تی پلن

طراحی شبکه اجتماعی

طراحی شبکه اجتماعی

طراحی شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

یکی از پر طرفدارترین و پر بازدید ترین سایت ها در دنیای امروز شبکه های اجتماعی می باشند که بعد از مرورگر ها پر استفاده ترین سایت های اینترنتی می باشند . اساس کار طراحی سایت های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتن محتوا می باشد . در طراحی سایت شبکه های اجتماعی ویژگی هایی مانند پروفایل برای کاربران و به اشتراک گذاشتن متن و عکس و ویدیو و ایجاد کامنت و لایک برای پست دوستان لحاظ می گردد .  

امکانات شبکات اجتماعی

شبکه اجتماعی می تواند امکانات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار دهد ولی در کل تمامی شبکه های اجتماعی دارای امکانات زیر می باشند :

• امکان عضویت برای کاربران سایت

• جستجو افراد در سایت جهت یافتن دوستان برای کاربران

• آپلود عکس و به اشتراک گذاشتن آنها

• آپلود کلیپ فیلم

• آپلود موزیک

• داشتن پروفایل برای هر کاربر و نمایش اطلاعات هر کاربر

• ارسال پیام برای دوستان و امکان چت در سایت

• نمایش افراد آنلاین در سایت

• امکان درج کامنت و لایک برای پست دوستان

امکانات مذکور برخی از ویژگی های اصلی در سایت های شبکه اجتماعی می باشند ولی ممکن است که ویژگی ها و امکانات بیشتری را نیز در این سایت ها ایجاد شود .

راه اندازی شبکه های اجتماعی

طراحی شبکه های اجتماعی دارای اهداف خاصی می باشند که مهمترین آنها گرد هم آمدن اشخاص در کنار هم می باشند شبکه های اجتماعی علاوه بر جنبه تفریحی که برخی از کاربران به آن توجه خاص دارند در تجارت و کسب و کار اشخاص نیز از اهمیت به سزایی بر خوردار می باشد که شما به راحتی می توانید به معرفی کسب و کار و محصولات خود در این سایت ها بپردازید و در بین میلیون ها کاربر در سایت های اجتماعی دیده شوید . به همین دلیل طراحی سایت های شبکات اجتماعی طرفداران زیادی یافته اند . بنابراین طراحی شبکه های اجتماعی می تواند درآمد بالایی را برای مدیران این سایت ها به وجود آورد .  

سئو شبکه اجتماعی

بحث سئو و بهینه سازی در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که برخی از اطلاعات و مطالب به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی از اهمیت خاص برخوردار است و یا دارای موضوع مفید می باشد که بهتر است در اختیار بقیه افراد نیز قرار بگیرند بنابراین اعمال سئو در این سایت ها می تواند به رتبه گرفتن مطالب در موتور های جستجو کمک نماید که در نهایت باعث افزایش بازدید و بالا رفتن کاربران سایت که نهایتا موجب کسب درآمد بیشتر.

 
برچسب ها :
اشتراک گذاری :

Rss Lenzor Cloob Facenama Instagram Aparat Twitter Facebook Googleplus
بیوگرافی نویسنده مهندس شکوهی نیا :

دیدگاه شما در مورد این مطلب چیست :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.